profile buddies Mine refresh follow

Disclaimer
about
Hello, I'm Wawa . 17 . Represent to you stories of my life . If you don't like it , go ahead . Take your own risk . =)

Chatting
let's talking



thank you
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Rindu Bertamu Di Hati
Sunday 8 December 2013 | 0 comments

weyh rindu ! rindu ! rindu ! aku rindu alam ber'blogging'..sumpah weyh ! kali ini aku kembali dengan kata-kata yang lebih kepada santai yang menunjukkan sisi aku yang sebenar apabila berbicara..cewah poyo je hahaha korang tengok tajuk aku mesti geli tahap dewa punya XD

aku bukan rindu sesiapa pon cuma rindu nak berceloteh dekat blog ni..dah lama kot tak menaip panjang-panjang..last entry masa raya sekarang ni dah masuk bulan 12 see betapa malasnya aku nak meng'update' blog yang aku sayang ni hahahah lately ni kemalasan aku memang dah overdose

satu sebab kenapa aku tak update adalah lappy rosak..aduh habis separuh nyawa aku melayang ni pon update guna lappy abah pinjam kejap buat melepaskan rindu yang membuak-buak ni hahaha..aku kalau cakap memang nak yang lebih-lebih je puihh..aku tak kisah sama ada blog aku ni ada orang yang baca ke tak baca ke..tak kisah pon , I'm not so popular hahaha..lantak pi lah

aku buat blog ni pon just untuk suka-suka je..untuk bercerita..FB pon aku jarang online also Twitter pon jarang tweet tapi sekali aku bukak Twitter memang payah aku nak berhenti dari tweet..yang penting semua ayat yang merapu and one more thing kalau tulis pasal jiwang-jiwang je beware dengan kawan-kawan aku because diorang mesti tegur punya lastly aku sedar bahawa Twitter bukan tempat untuk aku luahkan perasaan hahahhaha

aku sekarang lebih kepada WeChat yeah kadang-kadang seronok kadang-kadang menyakitkan hati dengan status-status orang kat WeChat tu tapi what can I say ? itu diorang punya hal la..tahankan jela dengan kerenah diorang tu semua heheheheh

okay last paragraph , finally aku dah dapat puaskan hati aku dengan meng'update' blog aku yeahhhh !! see ya again dalam entry seterusnya..insyaAllah la kalau aku dapat menyingkirkan kemalasan tahap dewa kelapan aku ni hahahha syaitan itu semua ! astagfirullah >< akhir kata Assalammualaikum and thanks for reading this entry yang tiada manfaat lansung untuk anda XD

p/s : next year SPM !! oh Gosh T_T

FUTURE
PAST