profile buddies Mine refresh follow

Disclaimer
about
Hello, I'm Wawa . 17 . Represent to you stories of my life . If you don't like it , go ahead . Take your own risk . =)

Chatting
let's talking



thank you
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



I need to find a job .
Tuesday 30 December 2014 | 0 comments


Sudah berbulan aku menyepi kini aku kembali . Aku tahu zaman blogger dah lama lenyap biasalah . Dulu kemain popular orang sibuk berblogger and aku pun terpanggil nak buat blog gak . Nah sekarang zaman blogger dah tamat . Now zaman orang sibuk ber'instagram' , 'wechat' and 'twitter' bagai . Okay aku pun turut terjebak sama dalam zaman tu . Even zaman blog ni dah lama aku tinggalkan tapi aku tetap nak update jugak sebab kat sini kita boleh luahkan macam karangan kalau kat Twitter tu lebih 140 je dah merah padahal aku tak habis lagi nak luah so blog ni jelah tempat aku membebel berjela-jela . Aku tak peduli sama ada orang nak baca atau tak . Lantak pi la . Asalkan aku bahagia . Last aku update pasal Kem Form 5 yang dengan Masyi Crew still aku ingat saat-saat indah itu . Lepas ni dah takdak nak tidur dekat sekolah dah . Hurmm sedih sebenarnya baru kini aku rasa yang sekolah tu sebenarnya seronok even kerja sekolah berlambak takpe aku suka *sangat lah kan* Hahahaha.

Next to the point , actually aku dah bosan tahap dewa ke lapan belas duduk rumah lepas SPM ni . Tu la dulu beria-ria nak abis sekolah sebab dapat tidur lambat and bangun lambat tak perlu buat kerja sekolah . Sekarang kau hambek bosannya . Dan bagi menghilangkan bosan itu I need to find a job . Ya ! Haritu mama ada bagi aku job suruh uruskan perniagaan online dia tapi belum sempat aku buat barang-barang tu semua dah habis dijual . Hampa pun ada tapi syukurlah barang yang mama jual tu laku . Then aku dengan Afeeza ada try gak cari kerja dekat KKB . Okay full ! Semua budak-budak dah sapu . So terpaksa la tunggu bulan satu cuz diorang semua dah start sekolah so senang sikitlah kut nak cari kerja . Hope so .

Waktu kenduri Hariz haritu Cik Mok ada offer lagi job uruskan blog dia and aku terus cakap aku nak sebab kerja dengan dia tak susah laptop semua dia bagi cuma wifi je guna rumah aku punya . Hahaha . Kerja itu aku buat sebagai part time je . Kalau nak rezeki lebih mesti kena kerja lebih kan . So aku tetap nak kerja dekat luar . Aku jadi lebih semangat bila pegang Iphone 6 Cik Mok . Okay jeles actually . But I know yang aku still tak mampu nak beli Iphone 6 . It's okay Wawa . Aku akan usaha selagi aku mampu . Ya . Okay la sampai sini dulu ya aku membebel . Assalamualaikum . Bye .


Bilakah kau akan menjadi milikku sayang ?

p/s : Kalau nak sesuatu mesti kena usaha lebihkan . Tabahkan hatimu Wawa . =]



FUTURE
PAST