profile buddies Mine refresh follow

Disclaimer
about
Hello, I'm Wawa . 17 . Represent to you stories of my life . If you don't like it , go ahead . Take your own risk . =)

Chatting
let's talking



thank you
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Old Memory is Come Back...
Wednesday, 7 December 2011 | 0 comments


malam tadi family wawa pegi ikot jamuan tingkatan 5 sekolah abah dekat Jeram..kitorang makan seafood..nyumm..nyumm..sedap taw..ade macam-macam makanan ..contohnye..ikan bakar , kerang bakar , butterprawn , udang masak merah , ikan siakap masak tiga rasa , kailan ikan masin , sotong goreng tepung , tomyam campur dan buah-buahan....air plak die bagi air fresh orange...memang kenyang gile la wawa cakap..kat sane wawa jumpe ngan wafa ( kawan sekolah rendah )..then kitorang borak-borak la..mule-mule wawa rase tak selesa..bile dah lama sikit wawa dah biase...kitowunk cakap pasal dulu-dulu mase kitowunk sekolah rendah..die rindu nak jumpe ngan kawan-kawan kitorang..wawa pon same..tapi kitorang tak taw nak buat cam mane..wafa cadangkan supaye buat reunion kat kantin sekolah rendah...suruh Teacher Anita a.k.a mak Azraai ..kalau cadangan wawa plak kitorang buat satu rombongan macam 2 hari 1 malam camtu dekat mane-manelah asalkan tak mahal...ngeee..baru best..tapi setiap cadangan mesti ade masalahnye..tu yang wawa tak taw nak wat ape dah...then bile kitorang dah abis bersembang kitorang pon balik..dalam mase perjalanan balik tu wawa tertidor dalam keta..mungkin sebab kekenyangan..kot..hohohho..malam tu pulak wawa boleh mimpi jumpe kawan lame wawa macam Fatin Syahira , Aiman Danial , Zarith Azraai dan lain-lain lagi..wawa rase cam happy gile..dapat jumpe ngan kawan lame....kan best kalau dapat jumpe dorang depan-depan...bile la agaknye...


FUTURE
PAST