profile buddies Mine refresh follow

Disclaimer
about
Hello, I'm Wawa . 17 . Represent to you stories of my life . If you don't like it , go ahead . Take your own risk . =)

Chatting
let's talking



thank you
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Masalah menimpa lagi..
Monday 7 November 2011 | 0 comments
belom je selesai pasal rombongan dah ade satu masalah aku ngan kawan aku...haishhh...asal la sebab die aku kene hadapi semua nie...sebenar nye aku dah penat nak pikir dan penat nak campor hal ni....kalau pegi insyaallah aku pegi kalau tak senyap je la kan...sowi la Dekda kalau ko rase ape yang aku cakap aritu aku hrap ko tak terase la..aku memang camnie...aku tidaklah sempuna ..antare aku ngan kowunk semua aku la yang paling banyak menyusahkan kowunk..Dekda ayat yang ko post kat facebook tu aku terima dengan hati yang terbuke...aku malas nak besarkan hal yang sekecil ini...aku memang tak bagus...kalau nak kate pandai aku mungkin ke tempat ke tujuh dalam group kite...aku memang tak penah nak ambik serius terhadap sesuatu...aku taw aku kene serius pade mase yang tertentu tapi aku tak boleh...sekali lagi aku minta maaf kalau aku ade sakitkan ati ko..aku memang tak boleh jaga ati semua owunk...that's i am....


FUTURE
PAST