profile buddies Mine refresh follow

Disclaimer
about
Hello, I'm Wawa . 17 . Represent to you stories of my life . If you don't like it , go ahead . Take your own risk . =)

Chatting
let's talking



thank you
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Duit,Duit.Duit..
Tuesday, 15 November 2011 | 0 comments
hye semua...i'm back..hehehe..wawa nak citer nie ari Jumaat ni kan wawa dapat duit...RM100 banyak kan..PERDANA MENTERI bagi..heheeh..kowunk ade???kalau budak sekolah semua dapat kalau owunk dewasa penambahan gaji kowt..hihhih...untungla...tapi satu je..wawa rase malas pulak nak pergi..dah ar kena pakai baju sekolah..adoyai..malas meyh nak gosok baju sekolah...bermula pukol 8 hingga pukol 12..hurmm..kalau taknak bawak ibu bapa pon takpe..IC harus bawa kalau tak no money...hahahah...duit tu wawa nak simpan ke nak gune...kalau simpan duit tambah banyak..kalau gune nak beli ape cube cite sikit kat wawa..tapi kalau tanye mak bapak dowunk mesti cakap 'simpan jelah duit tu dalam bank'...huh..ape-ape jelah asalkan duit RM100 dalam gengaman..hihihhi

FUTURE
PAST